onsdag 19 maj 2010

tjuvlyssnat.se

Ha stake nog att brösta upp sig
Reception i kommunhus, Stockholm

En man ~40 går fram till disken.
Mannen: Hej, jag ska träffa Åsa.
Receptionisten: Och vad heter du?
Mannen: Ingbritt.
Receptionisten: Va?
Mannen: Nej, det kan jag ju inte heta, jag är ju man. Bengt heter jag.


Tjuvlyssnat.se är en suverän sida att fördriva tiden tillsammans med, ni hittar den här.

I övrigt har jag jobbat en sväng idag, 8.30-12.30 & medans jag jobbade förstod jag att jag hittat min drömarbetsplats!
På fredag åker vi till Göteborg, blir premiärbesök i Göteborg för min del. Ska bli spännande. Medans mannen min och hans arbetskamrater springer Göteborgsvarvet tänkte jag spatsera längs med avenyn och mumsa i mig en glass. Håller tummarna för fint väder.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar