onsdag 5 maj 2010

"Hotell Gyllene Knorren"

Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för vart år som går, eller så blir jag bara äldre och tråkigare för vart år som går. Men jag tycker nog att det var mer klass på Sunes jul, Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm mfl. Jag minns även att jag flitigt lyssnade på radions julkalendrar, exempelvis Teskedsgumman och Pettson & Findus.
Årets julkalender på tv heter "Hotell Gyllene Knorren", det låter som om det finns potetial till att det kan bli en bra julkalender. Inspelningarna är inne på sista inspelningsveckan, dock jag är lite tveksam till att dem spelar in julkalendern under våren. I mitt tyckte skall julkalendrar innehålla massvis med snö, men längre upp i Sverige kanske det ännu finns snö på backen, vem vet! Det skall bli ett sant nöje att se första avsnittet av 2010års julkalender, hoppas att jag inte blir besviken.














Mer info hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar