lördag 10 april 2010

Plugga, städa, festa!

Idag plöjde jag igenom min andra bok "Källkritik" och läste sammanfattningen på moodle. Tänkte ta instuderingsfrågorna på alla tre böckerna imorgon istället, då har jag fått tid att smälta det jag har läst och får också tillfälle att skumma igenom text som jag redan läst i jakten på svar. Man lär sig som sagt bäst genom att läsa samma sak flera gånger.

Ikväll blire lite fest här hemma, med goa vänner.
Tanken hade varit lite grillning i samband med festen, men idag har graderna legat på +4 grader så det kändes inte så inbjudande. Igår däremot var det ca +15 grader och vi räffsade löv och donade på gården, vart lite sent för grillning med vi satte oss en stund på kvällen med tända ljus, drack vin/öl och åt lite snacks. Chips för älsk del, oliver för mig.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar