torsdag 22 april 2010

Livet får vänta...

...jag går i skolan.

Såhär är det, fram tills 1 maj har jag extremt mycket att göra. Jag visste att april månad skulle bli väldigt busy, men jag hade ingen aning om hur busy!
Började första veckan spenderade vi i Dalarna hemma hos mina föräldrar, sen dess har det rullat på. Tentor, muntliga redovisningar, grupparbeten, individuella arbeten, paruppgifter osv. Jag har jobbat en endaste dag i april och det var 1 april.

På torsdag har vi stadsvandringen, och på fredag ska den individuella reflektionen av arbetet in, sen är jag fri som en fågel tills måndag den 3 maj. Då startar den sista delkursen innan sommaruppehållet(-lovet). Den sista månaden (3maj-3juni) ska jag strukturera upp så att jag pluggar 1 timma varje vardag, ha helgerna lediga och sedan sätta in en slutspurt några dagar innan tentan som äger rum just den 3 juni. På så vis slipper jag slita ihjäl mig och ha pluggångest! Låter väl bra?

Helgen spenderas i hufvudstaden, sambons kusin firar 30 år!
Nu, packa!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar