lördag 17 april 2010

Perspektiv på samhället 7.5 hp

Imorse klockan nio var det dags för omtentan, uscha! Var uppe med tuppen och tog de lungt med uppvaknandet, kände inte att det var lönt att börja morgonen med att stressa.

Kändes som om halva vår "klass" gjorde omtenta, var den verkligen så svår eller var vi flera som sattsade på en omtenta? Våra lärare hade sagt åt oss att omtentan nästan skulle vara identisk med den förra tentan. Hum... vart då undrar jag? Den här var way svårare än den förra.

Tog bara 2 timmar för mig att skriva idag, kändes konstigt lite. Men de flesta av mina kamrater var klara samtidigt så det kanske bara krävdes två timmar den här gången.

Väl hemma däckade jag på soffan, helt slut då alla spänningar släppt.
När min älskling stuckit till jobbet gjorde jag rabarberpaj som jag bjöd min käre vän Linnéa på, mycket god. Sedan snackade vi en massa strunt och kollade på miljonlotteriet som ena riktiga pensionärer.

Har en trevlig sak att berätta, men kommer att vänta lite tills allt är klart! Stay tuned...

Sitter och lyssnar på Björn Rosentröms Hultsfredsfestivalen, bra skit!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar