söndag 18 april 2010

Ompalompa dansen

För det mesta tycker jag att det är toppen att bo på markplan. Vi har egen ingång med träterass på framsidan, och mot baksidan har vi egen gård med stenlagd terass. Men å andra sidan så är det väldigt lätt att se in, vet ju själv hur man går och kikar in genom grannarnas fönster ibland (hum hum, fönstertittare där).

Jag kan ibland få såna dumryck och dansa helt galet när det kommer en bra låt. Hände ofta att jag studsade runt i mitt rum när jag bodde hemma, mamma och pappa som befann sig på nedervåningen oroade sig ibland för om golvet/taket skulle rasa in.

Idag fick jag ett sådant ryck och dansade runt till Proud Mary - Ike & Tina Turner. Grannarna som promenerade förbi fick sig nog ett gott skratt!

Annars har jag varit på gym och kört axlar/armar och sedan ett spinningpass. Jag har också pysslat med lite skolarbete. Dessutom har jag kommit på hur min drömBRÖLLOPSklänning ser ut, så vacker.

Ska vällan hoppa in i duscha och sedan inta soffläge, vi är ensamma ikväll igen jag och min skatt <3



CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar