söndag 21 november 2010

Nattuggla

Well, klockan närmar sig midnatt och jag är klarvaken, som vanligt. Problem att sova på kvällarna, svårt att stiga upp om mornarna. Jag har mina teorier om dagar som aldrig riktigt ljusnar och om familjelängtan, skolan stressar och ekonomin som inte riktigt räcker till, men hur det nu än är så börjar det bli riktigt jobbigt. Killarna ligger och snarkar i sängen medans jag inte finner någon ro. Däremot sover jag gärna om mornarna och även en liten stund på dagen. Jag har slutat upp med middagslurarna men har ändå svårt att sova på kvällarna.

Jag tror att saker och ting blir lite bättre när alla juleljus kommer upp och sprider lite värme, likadant tror jag att snön som förväntas komma gör sitt till. Snart är det också dags för mig och Åsa för lite fejksol i VPs solarier, det kan nog hjälpa också ;) hoppas vi.

Ytterliggare en orsak ikväll är nog att jag är orolig inför morgondagens sjukhusbesök.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar