onsdag 4 augusti 2010

Middagsgäster

Idag slog vi på stort och bjöd hit våra gemensamma vänner på middag :) jag hade ingen aning om vad jag skulle bjuda på, förutom att jag var sugen på fläskfilé. Hittade ett recept på nätet med fläskfilé, champinjon & grädde till det serverades fjärilspasta! En riktig succé, till efterrätt bjöd vi på kladdkaka. Jag och Åsa drack vin medans killarna drack beer. Solen sken och det var toppenväder, så vi avnjöt maten utomhus. Vi diskuterade kring våran resa till Thailand, när solen gått ner förflyttade vi oss inomhus för att kika på thailandsbilder.

Imorgon är det back to work efter två härliga dagar med ledighet. Desto bättre är att jag bara jobbar 2 dagar sedan anländer mamma, pappa & lillasyster :)

Jag och älskling hann ta en siesta mitt på dagen, han i hängmattan och jag på solsängen, det var skönt. Har hunnit få en hel massa myggbett, mindre mysigt!

Nu är det dags för sängen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar