tisdag 1 juni 2010

argh!

Vad bjuder första juni på om inte strålande solsken och värme... överallt FÖRUTOM i kalmarregionen. Jag är så arg över det faktum att jag riktigt kokar inombords och är lättretligare än vanligt. Att jag har tenta på torsdag bidrar väl det med kan jag tro. Tentanerver och crapy weather är aldrig en bra kombo, kom ihåg det!

Jag har jobbat måndag, tisdag den här veckan. I maj jobbade jag totalt 6 gånger, kan vara min enda inkomst i juni om inte rökeriet kommer igång den femtonde som de sades senaste gången jag hörde med dem. På rökeriet har dem inte eftersläpande lön som på många andra ställen, där jobbar man istället perioden 20-20 i varje månad.

Idag är det tisdag, och jag <3 tisdagskvällar. Då har jag och kanal 5 en återkommande tjejkväll. Vi håller på mellan 20.00-23.00
20.00 : Ugly Betty
21.00 : Desperate Housewifes
22.00 : Cougar Town
22.30 : Cristine (fast idag blir det istället ett extra Cougar town-avsnitt)

Imorgon blir det sista-minuten plugg & generalrepetition inför tentan. Så på torsdag kl. 13.00 har jag officiellt överlevt mitt första år som universitetsstudent och JAG HAR SOMMARLOV! Faktiskt, 1 vecka i juni, 1 vecka i juli och 1 vecka i augusti.

CIAO!
Im keeping a secret ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar