måndag 28 juni 2010

semestervecka 1 av 3.

Tillbaka till verkligheten. En vecka av ledighet och full av sol är till ända.
Mitt schema för vecka 26 ser ut på följande vis,
Måndag : ledig
Tisdag : 10-16
Onsdag : 10-16
Torsdag : ledig
Fredag : 10-19
Lördag : 10-16
Söndag : 10-16

Kunde ha varit värre. Sedan har jag ledigt vecka 27 för att få rå om mina långväga gäster. Maria besöker oss sön-ons, och på onsdagen byter Sann och hennes Andreas av Maria och stannar till söndag. Så en vecka full av mys & guldstunder har jag att se fram emot.

Hemma i Borlänge drar Peace and Love-festivalen igång nu under veckan, och enligt ryktesvägar så har det redan kommit en stor mängd med människor. För mig bjuder veckan på jobb och tre födelsedagar. På onsdag firar vi Julie som fyller 20 år, på torsdagen firar vi mina 21 år med amerikansk fika (american cookies, cupcakes & NY cheesecake) och på fredag firar vi Erik som fyller 22 år. Så det är full rulle med andra ord.

Var nyss ut och tog ett kvällsdopp i den 25 grader varma poolen, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan inta soffan, det blir sen kvällsmat ikväll då älskling är iväg och spelar match. Ikväll bjuds det på fiskgratäng :)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar