onsdag 14 juli 2010

födelsedag 1 juli 2010



Jag fyllde 21 år och bjöd på fika ute i trädgården, vi mumsade glatt på kakor, cupcakes och cheesecake. Jag fick finfina presenter som ni ser på bilden ovan.
På dagen var jag in till mönsterås och fixade nailextentions och manikyr. Blev upphämtad av min sambo som gav mig en stor bukett med fina blommor. Väl hemma så gav han mig tre paket. det första innehöll en muffinsplåt, det andra 2 mineglas (nu har jag 9 stycken) och det tredje innehöll ett presentkort på ett par valfria träningsdojjor. Så i söndags lade jag en beställning på ett par av Reeboks easytone, och idag sprang jag ett varv i spåret med dojjorna fint på fötterna.

Älsklingen tänkte bjuda mig på lunch på inspirea, men precis när vi skulle betala så blev det strömavbrott i hela Timmernabben. Så vi cyklade hem och han tog bilen till Mönsterås för thaimat take away.

Det var en fin och lugn 21 årsdag, så som de ska vara!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar