onsdag 12 januari 2011

una semana

Som rubriken kanske avslöjar så är det endast en ynka, liten vecka kvar tills vi tar vårt pick och pack och drar till varmare breddgrader. Men inte till Spaninen som man kanske tror på rubriken, nej till underbara och fina Thailand. Idag har jag bokat undan pengar på Forex Sky City Arlanda. Jag har även skrivit ut lite hotelldetaljer och skrivit upp adresser som vi ska skicka vykort till. I början av veckan packade jag min stora resväska och det enda som saknas nu är en necessär. igår inhandlades alcogel för händerna och våtservetter. Detta kände jag att jag saknade förra gången vi var i Thailand då vi var iväg på heldagsutflykter och det inte fanns rinnande vatten på toaletter och dylikt att tvätta händerna i. Ibland fanns det inte ens rediga toaletter utan bara ett hål i marken, men det kan jag ju inte göra något åt.

Jag har tre pocketböcker i packningen, dessutom skulle Åsa och Martin också ta med sig böcker så vi har nog att göra när vi ligger och glassar på stranden. Love it! Hagge blir lite orolig att vi bara ska ligga och läsa böcker hela bunten, så otålig och full av myror i brallan som han är så kommer han få spung på oss. hehe...

Januari som vanligtvis brukar vara årets längsta jäkla månad tycker jag försvinner i raketfart. Men förmodligen kommer den här sista veckan att släpa sig fram. Men den som väntar på något gott..väntar aldrig för länge :D


Jag må resa lätt dit, men hem lär den va desto tyngre! ^^
CIAO!

2 kommentarer:

  1. Jag får ju plats där i ju;)Kommer sakna er godingar<3

    SvaraRadera
  2. det får du faktiskt, jag har testat ^^ vi kommer sakna dig meeeed!

    SvaraRadera