torsdag 6 januari 2011

just another manic monday

på måndag drar allvaret igång igen. Jag startar veckan med boksamtal klockan 9.00 på Älgen. Sedan antar jag att jag kommer att sitta och pyssla med det resten av dagen. På tisdag drar jag mig in till kalmar för komplettering av 20 och 21 december, och sedan lite kvalitetstid med universitetsbiblioteket. På onsdag blir det muntlig redovisning av boksamtalet och på torsdag får jag pyssla med förberedelserna inför den muntliga redovisningen av reflektionsloggen som sker på fredag. Sedan har jag en helg full med flyttpackning att se fram emot för att sedan på måndag starta en ny delkurs och sedan på onsdagen åka till Thailand. Icke bra tajming vill jag lova. Delkursansvarig var lite tjurig när jag berättade om mina reseplaner. Men jag lovade dyrt och heligt att jag skulle plugga under julledigheten, något jag inte har gjort. Så tack vare mig själv har jag härliga 12 timmar till och 12 timmar från thailand på mig att plugga igen så mycket som jag bara möjligen kan utan varken dator eller internet. Imorgon ska jag in till kalmar och universitetsbiblioteket och låna böcker inför den kommande vårterminen så att jag faktiskt kan plugga på planet. SUCK!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar