söndag 6 september 2009

tidig utekväll

Hemkommen efter en tidig utekväll med min gamla CD-kompisar + One. Jag vet inte, men personligen hade jag klarat mig utan +1. Denne har en sådan personlighet som jag inte klarar av, därav mitt förakt mot storstad no.1 ,, stockholm.

Den staden klarar jag mig mycket bra utan. Kalmar har allt positivt ur denna stad, minus allt de dåliga. Alltså en LITEN STORSTAD!

Nu sover min sambo och jag funderar på att fixa toast.

Annars har jag ägnat dagen åt att läsa (vi har fanstastisk mycket uppgifter redan) så boken "Retorik för lärare" var några hundra sidor lång och fanns inte att köpa så de lade upp denna som PDF-fil som INTE gixk att LADDA NER. Så jag har då läst denna över dataskärmen, 5 freaking timmar tog de å läsa denna. Men de är sådant mab måste stå ut med som högsjkolestudent. "Det är mitt egna ansvar" , som de så fint heter. De är mitt egna ansvar att vi får Litteraturlistan 3 arbetsdagar innan boken ska vara utläst.

Nehej, förl¨t för mitt onyktra babbel. Nu ska jag äta nåfot fett och sedan krypa till kojs.

Pussghej o& CIAO!

4 kommentarer:

  1. Haha, håller med om den där +one som var på festen. Bara hans snack gjorde ju att man ville slå honom i huvudet med något väldigt hårt :P

    Kul med blogg :)

    SvaraRadera
  2. alltså, stockholm är en sjukt trevlig stad :) jag har ALDRIG upplevt att folk är drygare här än någon annanstans. jag tror helt enkelt att det beror på personlighet snarare än vad man är ifrån!

    SvaraRadera
  3. jag tror mest att de beror på att jag PERSONLIGEN inte klarar av den dialekt som stockholmare har. Men så finns de ju dom som inte tycker om Skånska, eller gud bevare Dalmål ^^

    Dessutom har jag aldrig impats utav stockholm, det är en alledelens för stor stad för mig.

    SvaraRadera
  4. Han var rätt jobbig hela kvällen inside information:D
    //Katta

    SvaraRadera