måndag 11 april 2011

Proactiv!

När nu kändisar som Katy Perry, Avril Lavinge, Jennifer Love Hewitt, Caroline Wozniacki, Justin Bieber, Delta Goodrem, Ryan Sheckler, Julianne Hough och Mandy Moore gör reklam för trestegssystemet Proactive så klickade jag mig faktiskt in på dess sida. Jag läste recensioner, ringe kundtjänst och bestämde mig för att prova. Jag valde basicpaketet. Jag har sedan jag var 11 år och fick min mens haft fet och finnig hy. Periodvis har jag haft mer eller mindre med finnar, men sedan ett halvår tillbaka har det varit stora blemmor hela tiden. Det känns som att jag varje morgon vaknar upp med en ny finne och nu har jag fått nog. Efter tio år med finnar hoppas jag att jag tillslut har funnit mitt "botemedel".

Jag sätter nu allt mitt hopp till Proactiv! Jag börjar närma mig 22 år och hade faktiskt trott att tiden med finnig och oren hy skulle vara över sedan länge. Men ack så fel man kan ha ibland.




CIAO!

1 kommentar:

  1. Något sånt skulle jag också vilja prova, men det är väl hur dyrt som helst?

    SvaraRadera