söndag 10 april 2011

känslor

Den här helgen har varit en riktig berg och dalbana av känslor. Till att börja med så har vi tristressen av att sitta på en buss i flera timmar till Uppsala. Väl där var jag trött men glad åt att få träffa farmor igen. På lördagens förmiddag var vi alla stressade och upprymda inför det stundande kalaset. Vi hade mycket att klara av på kort tid men klarade av det hela med bravur! När gästerna väl anlände så kom även min familj. Lyckan och glädjen över att få träffas och umgås med min mamma, min syster, min pappa, mina kusiner och alla andra släktingar var total. 7 timmar senare byttes glädjen ut mot tårar då vi sa hejdå. Familjen skulle tillbaka till Borlänge och jag skulle tillbaka till Timmernabben på söndag (idag).

Samtidigt har jag saknat min sambo, min katt och vårt hus!
Ibland är det direkt utmattande att vara känslosam.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar