tisdag 1 december 2009

dagen före dagen D

Idag har varit en känslomässig berg och dalbana. I skolan var jag glad, det var en intressant föreläsning om Piaget & Vygotskji eller hur dem stavas... dessutom fick vi sluta tidigare.
Därefter vart jag surig och arg, antagligen resenerver, och kom ihop mig med Hagge.

Åkte i alla fall hem efter en snabb visit på algots. Städade ihop alla Garmins saker och sedan bar det av till Håkan där Garmin ska spendera två veckor. Det var det jobbigaste jag någonsin gjort..
När vi åkte därfirån grät jag som ett litet barn. Så medans Hagge var inne och betalade för pizza satt jag och snorade och lipade så pass att Linnéa ringde och fick trösta mig.

Men enligt rapporter så verkar Garmin reda sig bra i det stora huset.
Jag och Hagge ska dit imorgon och pussa och krama på honom :'(
kommer sakna min lilla bäbis.

Imorgon ska jag upp okristligt tidigt, kika på julkalendern som förövrigt verkar vara den bästa på flera år.. kanske ett decennium. Sedan blir det att ta tag rakning utav alla dess hemliga vrår. Lite frukost på det, ta itu med disken, hälsa på vår guldklimp, och sedan kommer resesällskapet hit på middag så vi står oss. Lämnar Nabben senast kl 13 för att färdas mot Arlanda.

Såhär dags imorgon sitter vi på ett flygplan :S usch, så nervös jag är.

Kommer som ni förstår bli dåligt med bloggande medans jag är borta :P

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar