onsdag 2 december 2009

Hejdå

Maten står i ugnen eller puttrar på spisen i väntan på hungriga resenärer. Det blir vanlig svensk husmanskost när vi nu ska iväg och äta liiiis i 2 veckor. Det blir falukorv i ugn med lök,senap och ost och potatismos och ärtor till de (=

Jag har insett att det har varit lite tråkiga inlägg på senaste tiden, jag har bara rabblat upp vad jag har gjort under min dag. Men skolan tar så mycket kraft så jag har inte orkat klura ut något intressant att skriva om. Men efter Thailandsresan så är jag förhoppningsvis utvilad och kan hitta på något intressant att skriva om :P

Snart sticker vi, och imorgon kommer jag ligga och sola vid den här tiden ^^

Puss och hej så länge
CIAO!

1 kommentar:

  1. men jag tycker om att läsa om vad du gjort på dina dagar!

    SvaraRadera