tisdag 22 mars 2011

gå och dra någonting gammalt över dig.

Så har jag kännt flertalet gånger under dagen. Men eftersom man inte får säga så på jobbet så var det bara att fortsätta med att vara en tjatmoster "Gör inte så", "Sådana ord använder vi inte här", "Nu slutar ni", "Var tysta!" osv. Det är inte det minsta kul utan oerhört tröttsamt.

Men så väl påväg hem ringer min sambo och ERBJUDER sig att laga mat till mig. Så när jag kom hem fick jag pyttipanna med rödbetor och stekt ägg (sunny side up).
Har även hunnit med att deklarera, fick bra mycket mer tillbaka på skatten än vad jag räknat med. Så nu kan jag äntligen betala av min skuld till sambon och ändå fick jag liiite grann över till mig själv.

Ska väl gå ner i källaren och rengöra kattlådan, så får vi se om det blir gym ikväll eller imorgon em.

CIAO!
Glöm förresten inte DH ikväll, synd bara att det går så sent på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar