lördag 5 mars 2011

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Inatt drömde jag en helt underbart fin dröm. Den kändes så verklig å ena sidan, men också så overklig. Det jag drömde om var att jag och en utav mina bästa vänner var höggravida. Jag var hemma i huset och fick värkar och jag och min sambp ska åka in till förlossningen. Jag packade min väska (som om jag inte redan skulle haft den packad) och det konstiga var att jag packade ner det som jag skulle ha med mig i April när jag åker till Uppsala på 70 årskalas, klänning, högklackade skor och smink. I alla fall så åkte vi till Kalmar sjukhus och i hissen till förlossningen så möter vi våra kompisar, som också är i värkar. Tänk så underbart att fira och dela en så stor och fantastisk dag med sin bästa vän :) vi var där i vad som kändes som en evighet. Men tillslut fick våra vänner en liten dotter och bara någon timma senare fick jag och min sambo en liten pojke med massa svart hår och mandelformade ögon :)

Det var så vackert och det kändes så verkligt! Och jag hoppas att det kanske visar sig att det blir sant någon dag framåt i tiden.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar