onsdag 14 juli 2010

kokos och solvarm hud

Vecka tjugosju var en riktig höjdarvecka som innehöll allt en höjdarvecka ska innehålla det var sol, bad, god mat, glass, minigolf, båtturer, shopping, filmer som Eclipse på bio och massa mys vänner emellan. Här nedan tänkte jag presentera veckan i bilder:



bad i poolen med Maria :)



båttur ut till köpingsvik



där vi solade och badade



vi åt mat på pappa blå - borgholm



tre snyggingar i borgholm.

En fin vecka helt enkelt. Jag älskar när jag får besök utav mina vänner ifrån Borlänge, det är alltid roligt att visa dem hur jag lever och bor. Även om jag saknar dem och tycker att det är himla roligt att åka hem och hälsa på i Borlänge så är Timmernabben och Kalmar mitt hem nu. I Augusti kommer min, min, min älskade familj hit på besök. Då har vi bland annat planerat in en tripp till Karlskrona.

Nu ska jag bara jobba tills dess, ser fram emot 9 juli då jag äntligen ska ta mig till The Phone House och hämta ut en sprillans ny Iphone.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar